POCZTA    |   
    • Polski
 

dsc_0050

 

Z przyjemnością informujemy,że firma ZRK-DOM zakończyła kolejny bardzo trudny projekt inwestycyjny LCS Gdańsk uzyskując świadectwo odbioru bezusterkowego.
Tym samym projekt LCS Gdańsk dołączył do grupy innych dużych projektów inwestycyjnych takich jak zakończenie prac po FCC na stacji Luboń i LCS Działdowo.

Na ukończeniu są również inne prace

inwestycyjne takie jak:

 

 

  1. „Wykonanie wymiany nawierzchni kolejowej torów nr 1 i 2 na odcinku Głogów – Bytom Odrzański wraz z robotami towarzyszącymi w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja linii kolejowej nr 273 na odcinku Głogów – Zielona Góra – Rzepin – Dolna Odra” za całkowitą kwotę 47 170 500,00zł brutto.

 

  1. „Wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych w zakresie prac na linii nr 395 w torze nr 1 na odcinku Koziegłowy – Kiekrz od km 7,211 do km 16,493 i w torze nr 2 na stacji Poznań Piątkowo od km 13,353 do km 14,635 w ramach zadania pn.: „Prace na liniach kolejowych nr 394, 395 na odcinku Poznań Franowo – Zieliniec – Kiekrz” za całkowitą kwotę 23 340 347,38zł brutto.

 

  1. „NBO w wybranych lokalizacjach toru 1 i 2 na szlaku Drzeńsko – Gr. IZ w km 228,900 – 285,000 na linii 273 Wrocław – Szczecin” za całkowitą kwotę brutto 12 207 360,34

 

  1. „Remont toru nr 1 i 2 w km 70, 390 – 80,300 wraz z robotami towarzyszącymi na linii nr 351 Poznań Główny – Szczecin Główny” za całkowitą kwotę brutto 14 514 000,00

 

  1. „Kompleksowa wymiana nawierzchni w torze nr 1 linii 545 Warszawa Praga – Warszawa Grochów przy użyciu pociągu PUN wraz z robotami towarzyszącymi” za całkowitą kwotę brutto 1 629 750,00 zł

 

W powyższe przetargi publiczne ZRK DOM wygrała  między innymi z takimi firmami jak. PORR Polska S.A., Strabag, Mota-Engil Central Europe S.A., COLAS RAIL Polska Sp. z o.o., ZUE i Skanska co w 2016 r jest to bardzo dobrym wynikiem potwierdzającym skuteczność całego zespołu ZRK

 

Dodatkowo ZRK DOM Sp. z o.o. jako Lider konsorcjum uczestniczy w przetargu  na linii kolejowej nr 7 od podwarszawskiego Otwocka do Lublina – jest to największy kolejowy przetarg w PKP PLK o wartości 3.5 mld.
Wraz z nami do przetargu przystąpiły firmy z Chin, Kazachstanu, Francji, Włoch, Hiszpanii, Niemiec, Austrii i Polski czyli cała czołówka europejskich firm kolejowych.

 

Modernizacja linii kolejowej nr 7 od podwarszawskiego Otwocka do Lublina miało się rozpocząć w 2017r. ale ze względów przetargowych rozpocznie się w 2018 r.