Kierownik Budowy (Project Manager)

Miejsce pracy: obszar kraju

Opis stanowiska:

  • koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonych przez Spółkę projektów /robót/ budowlanych;
  • analiza potrzeb i definiowanie zakresu projektu /robót/ oraz planowanie harmonogramów;
  • zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu;
  • tworzenie, rozwijanie oraz wdrażanie nowych metodologii;
  • przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych;
  • zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektu;
  • wsparcie zespołu przygotowania produkcji w zdobyciu kontraktów w ramach zamówień publicznych.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne w specjalności budownictwo;
  • udokumentowane posiadanie pełnych uprawnień budowlanych wykonawczych;
  • co najmniej 4 letnie udokumentowane doświadczenie przy realizacji prac uzyskanych w ramach Przetargów Publicznych – nowe inwestycje, infrastruktura kolejowa lub drogowa;
  • doświadczenie w realizacji projektów na podstawie procedur FIDIC;
  • znajomość zagadnień z zakresu planowania strategicznego;
  • umiejętności organizacyjne z naciskiem na detale, dokładny i zorganizowany sposób
    pracy;
  • zarządzanie budżetem;
  • kreatywność, samodzielność, odpowiedzialność i inicjatywa w działaniu;
  • gotowość odbywania podróży służbowych.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę.

Wymagane dokumenty:

  • CV i list motywacyjny;
  • uprawnienia budowlane i doświadczenie – bezwzględnie.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zakład Robót Komunikacyjnych – DOM w Poznaniu Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Mogileńska 10G moich danych osobowych zawartych w CV oraz pozostałych dokumentach aplikacyjnych w celu i zakresie niezbędnym do przeprowadzenia procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”

Skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Back to top