Opis stanowiska:
Do naszego zespołu realizującego inwestycje w zakresie infrastruktury kolejowej poszukujemy Kierownika robót/budowy ds. elektroenergetyki i sieci trakcyjnej, odpowiedzialnego za prowadzenie robót branży elektroenergetycznej w sposób zgodny z dokumentacją projektową, przepisami prawa budowlanego oraz obowiązującymi normami i standardami technicznymi.
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie robót zgodnie z wiedzą techniczną, przepisami prawa budowlanego i sztuką budowlaną
- Bezpośredni nadzór nad realizacją robót elektroenergetycznych i trakcyjnych – zarówno własnymi siłami, jak i przy współpracy z podwykonawcami
- Koordynacja prac zgodnie z dokumentacją techniczną, harmonogramem robót oraz wymaganiami kontraktowymi
- Tworzenie i bieżące uzupełnianie dziennika budowy
- Analiza dokumentacji projektowej i techniczno-kosztorysowej, proponowanie optymalizacji rozwiązań
- Organizacja i przydzielanie zasobów (personelu i sprzętu) do realizacji zadań budowlanych
- Opracowywanie harmonogramów i planów realizacji robót
- Przygotowywanie wsadu technicznego do kosztorysów robót dodatkowych
- Nadzór i rozliczanie prac wykonanych przez podwykonawców oraz raportowanie do Zamawiającego
- Opracowywanie dokumentacji technicznej budowy (plan BiOZ, PZJ, protokoły odbiorów, operaty kolaudacyjne)
- Nadzór nad dostawami materiałów i urządzeń pod kątem jakości, zgodności ze specyfikacją i dokumentacją projektową
- Udział w odbiorach technicznych, eksploatacyjnych oraz końcowych
- Monitorowanie postępów rzeczowych i finansowych oraz podejmowanie działań optymalizacyjnych
- Przestrzeganie i egzekwowanie zasad BHP na placu budowy
- Regularne raportowanie statusu realizacji inwestycji
- Gotowość do pracy w delegacji na terenie całego kraju
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki: elektroenergetyka, elektrotechnika, automatyka, inżynieria kolejowa)
- Minimum 2-letnie doświadczenie w realizacji inwestycji infrastrukturalnych w branży elektroenergetycznej lub trakcyjnej
- Znajomość przepisów prawa budowlanego, norm technicznych i procedur odbiorowych
- Umiejętność czytania i analizy dokumentacji technicznej i kosztorysowej
- Znajomość harmonogramowania robót i zarządzania zasobami
- Umiejętność współpracy z inwestorami, projektantami i wykonawcami
- Biegła obsługa komputera (MS Office, AutoCAD, programy do harmonogramowania)
- Samodzielność, rzetelność i zdolność podejmowania decyzji
- Gotowość do pracy w delegacji
- Mile widziane: uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej (elektrycznej) do kierowania robotami budowlanymi, prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w grupie kapitałowej posiadającej ugruntowaną pozycję na rynku
- ubezpieczenie na życie
- pakiet sportowy MultiSport
- opiekę medyczną
- dofinansowanie do wczasów i wycieczek
- ulgi na przejazdy kolejowe do 99%
- dofinansowanie udziału w wydarzeniach kulturalnych oraz sportowych
- szkolenia umożliwiające podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- dofinansowanie do kolonii, obozów, zimowisk i wycieczek dla dzieci
- dodatkowy dzień wolny – 25 listopada – Dzień Kolejarza
- nagrody jubileuszowe
Wymagane dokumenty:
– CV
– dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i uprawnienia
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zakład Robót Komunikacyjnych – DOM w Poznaniu sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Mogileńska 10 G moich danych osobowych zawartych w CV oraz pozostałych dokumentach aplikacyjnych w celu i zakresie niezbędnym do przeprowadzenia procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.
CV prosimy wysyłać na adres: praca@zrk-dom.com.pl
W tytule wiadomości prosimy o wskazanie stanowiska, którego dotyczy aplikacja.