Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska:
- przygotowanie projektów umów na roboty budowlane z podwykonawcami, zgodnie z obowiązującymi procedurami;
- sporządzanie umów cywilno – prawnych z osobami nadzorującymi roboty budowlane;
- sporządzanie oraz uzgadnianie umów konsorcyjnych i wykonawczych;
- prowadzenie rejestru zawieranych umów.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe administracyjne lub prawo;
- mile widziane doświadczenie w przygotowywaniu umów z branży budowlanej/kolejowej;
- mile widziana znajomość ustawy „Prawo zamówień publicznych”;
- mile widziana znajomość ustawy „Prawo budowlane”;
- mile widziana znajomość procedur FIDIC;
- znajomość norm i przepisów obowiązujących w budownictwie kolejowym;
- umiejętności organizacyjne z naciskiem na detale, dokładny i zorganizowany sposób pracy;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- kreatywność, samodzielność, odpowiedzialność oraz inicjatywa w działaniu.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w grupie kapitałowej posiadającej ugruntowaną pozycję w Polsce;
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych;
- program sportowo – rekreacyjny i medyczny;
- ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą.
Wymagane dokumenty:
- CV
- dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia i kwalifikacje
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zakład Robót Komunikacyjnych – DOM w Poznaniu Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Mogileńska 10G moich danych osobowych zawartych w CV oraz pozostałych dokumentach aplikacyjnych w celu i zakresie niezbędnym do przeprowadzenia procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.