Opis stanowiska:
Poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko specjalisty / koordynatora ds. warunków / roszczeń kontraktowych. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową analizę dokumentacji kontraktowych pod kątem występujących roszczeń oraz możliwości ich występowania w przyszłości.
Zakres obowiązków:
- badanie dokumentacji kontraktowej w celu identyfikacji potencjalnych roszczeń kontraktowych i rozbieżności pomiędzy zobowiązaniami umownymi a wymaganiami zamawiającego
- Nadzorowanie i koordynowanie przygotowywania roszczeń Wykonawcy, w tym zbieranie dowodów i przygotowywanie odpowiedniej korespondencji w wymaganych terminach
- ocena zakresu i zasadności roszczeń zgłaszanych przez kontrahentów
- wymiana korespondencji, spotkania z zamawiającym, negocjacje dotyczące roszczeń, robót dodatkowych i innych rozliczeń
- współdziałanie z innymi komórkami firmy, w tym inżynierami i prawnikami, w zakresie prowadzonych postępowań roszczeniowych
- opracowywanie analiz i opinii w sprawie poszczególnych roszczeń oraz przygotowanie rekomendacji z tym związanych
- opracowywanie analiz nieterminowej realizacji kontraktu
- przygotowanie i zarządzenie korespondencją kontraktową
- identyfikacja ryzyka powstania potencjalnych roszczeń w aspekcie technicznym i kontraktowym
- przygotowanie dokumentów związanych z roszczeniami
- prowadzenie monitoringu kontraktów oraz opracowywanie analiz i zestawień dotyczących nieterminowej realizacji kontraktów
- poszukiwanie rozwiązań pozwalających na uniknięcie/zminimalizowanie/zabezpieczenie spółki przed kosztami roszczeń
- wsparcie w zakresie negocjacji roszczeń
- wsparcie przy tworzeniu harmonogramów robót w oparciu o zapisy umów
- współudział przy tworzeniu aneksów do umów
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne lub prawnicze, ze znajomością aspektów kontraktowo-prawnych
- min 5-letnie doświadczenie w obszarze prowadzenia lub rozliczania projektów inwestycyjnych, w tym sporządzania analiz terminowych i kosztowych
- znajomość branży budowlanej (mile widziany udział przy realizacji kontraktów kolejowych)
- doświadczenie w procesie zarządzania i oceny roszczeń
- znajomość specyfiki umów na roboty budowlane, przepisów prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych
- biegła znajomość pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem programu MS Project
- komunikatywność, asertywność
- umiejętność analitycznego myślenia
- dobra organizacja pracy
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętności negocjacyjne i analitycznego myślenia
- mile widziane: doświadczenie w branży kolejowej
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w grupie kapitałowej posiadającej ugruntowaną pozycję na rynku
- ubezpieczenie na życie
- pakiet sportowy MultiSport
- opiekę medyczną
- dofinansowanie do wczasów i wycieczek
- ulgi na przejazdy kolejowe do 99%
- dofinansowanie udziału w wydarzeniach kulturalnych oraz sportowych
- szkolenia umożliwiające podnoszenie kwalifikacji zawodowych
- dofinansowanie do kolonii, obozów, zimowisk i wycieczek dla dzieci
- dodatkowy dzień wolny – 25 listopada – Dzień Kolejarza
- nagrody jubileuszowe
Wymagane dokumenty:
– CV
– dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i uprawnienia
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zakład Robót Komunikacyjnych – DOM w Poznaniu sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Mogileńska 10 G moich danych osobowych zawartych w CV oraz pozostałych dokumentach aplikacyjnych w celu i zakresie niezbędnym do przeprowadzenia procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.
CV prosimy wysyłać na adres: praca@zrk-dom.com.pl
W tytule wiadomości prosimy o wskazanie stanowiska, którego dotyczy aplikacja.